Kur bëhet një burim i shpejtë i vitaminave dhe mineraleve i rrezikshëm për shëndetin?

Nuk ka kuzhinë pa një shtrydhëse/ blender frutash e perimesh me të cilin njerëzit përgatisin pije të shijshme me potencial të pabesueshëm ushqyes. Përmes disa gllënjkave të parezistueshme, ne arrijmë vitaminat dhe mineralet e nevojshme.
Siç thotë Alana MacDonald, një dietologe nga Shoqata Britanike e Dietetikës: "Edhe njerëzit që kujdesen për një dietë të shëndetshme konsumojnë shumë më pak fruta dhe perime sesa duhen, dhe lëngjet dhe gojëmjaltët janë një mënyrë e shpejtë dhe e thjeshtë për të marrë doza të larta të vitaminave dhe mineraleve thelbësore madje duke qenë në lëvzje."
Por ajo paralajmëron se pas bananeve, spinaqit dhe bajameve, ka një numër grackash shëndetësore: "Kur shtrydhet, mishi i frutave përfundon në plehra, që do të thotë se përbërja e pijeve reduktohet në sheqerna të lirë."Nga ana tjetër, gojëmjaltat zakonisht përmbajnë qumësht, gjalpë arre, pluhur proteina dhe një numër përbërësish të tjerë, të cilët në kombinim përbëjnë një bombë të madhe me kalori. 
Një problem tjetër është se ju mund të mbidozoheni me lehtësi me gojëmjaltë ose lëng të shtrydhur. Ata konsumohen me një frymë, dhe vështirë se dikush prej nesh mund të hajë, një nga një, ushqimet që gjenden në gojëmjaltë ose të hajë aq fruta sa shtrydhen në një gotë. 

MOS I HIDHNI LËVOZHGAT
"Lëngjet e shtrydhura nuk përmbajnë ose përmbajnë shumë pak fibra nga fruti (kjo varet nga shtrydhësi që përdorni), dhe këtu bëjnë pjesë edhe vitaminat dhe antioksidantët e pranishëm në lëvozhgë dhe shtresat e jashtme të frutave", shpjegon dietologia Rebeka Goitorn.. "Për shkak të kësaj, fruti bëhet më i lehtë për t'u pirë dhe më pak i ngopur". Zgjidhja: përfshini lëvoren sa herë që të jetë e mundur dhe ruajeni tulin që ta ktheni në lëng. 

JEPNI PËRPARSI PERIMEVE
Perimet e gjelbra të papërpunuara përmbajnë më shumë antioksidantë dhe nuk ndikojnë në nivelet e insulinës. Prandaj, 75% e lëngut duhet të përbëhet nga perime, dhe të përdorë frutat për të maskuar shijen. Mbani në mend se gjethet jeshile të errëta përmbajnë më shumë vitamina, minerale, antioksidantë dhe polifenole. Selino dhe kastraveci janë zgjedhje e shkëlqyeshme, dhe për një fillim energjik të ditës, erëzojeni atë me xhenxhefil. 

PËRTYPNI YNDYRAT
Rritja e sheqerit dhe mungesa e fibrave në lëng, do të luajnë lehtësisht me nivelin e sheqerit në gjak - do të përballeni me një rritje të mprehtë dhe rënie të shpejtë. Plus, sheqeri i tepërt është i rrezikshëm sepse trupi mund ta ruajë atë si yndyrë, shpjegon Jo Travers, një dietolog dhe autor i Dieta me Pak(The Low Fat Diet). Përfshirja e fibrave, proteinave dhe yndyrave do të ngadalësonte këtë proces. Prandaj, përfshini çia, farë liri ose proteina, dhe nëse akoma vendosni për lëng, atëherë pini atë ndërsa hani arra. 150 ml është doza maksimale e lëngut që mund të pini menjëherë. Kufiri ditor i rekomanduar i sheqernave të lirë për të rriturit është 30 g; 300 ml gotë me lëng portokalli përmban 24 gramë. Jepni përparësi frutave që kanë një indeks glikemik më të ulët (do t'ju mbajnë të ngopur për një kohë të gjatë), të tilla si mollë, banane, qershi, grejpfrut, mango, pjeshkë, dardhë, kumbulla dhe kumbulla të thata.


FORMULA IDEALE
Përbërja ideale e gojëmjaltës që do të punojë tërësisht në favor të shëndetit: me pak proteina (e shkëlqyeshme për të kontrolluar oreksin tuaj nëse ato bëhen nga qumështi, kosi, proteina pluhur); bërthama me pak yndyrë, gjalpë arre, avokado, çia; fibra nga tuli i frutave ose nga lëkura; karbohidratet me zbërthim të ngadaltë nga banania ose bollguri; një larmi frutash dhe perimesh për vitamina dhe minerale. Nëse pini gojëmjaltë për një meze të lehtë, jo si vakt, mbështetuni në të njëjtën formulë, por zvogëloni racionin. 

Zëvendësime të mençura
1.    Nëse dëshironi të zvogëloni karbohidratet dhe sheqernat natyrore, shtoni vetëm gjysmën e një banane dhe gjysmën e kungulleshkës së re - të ngrirat nuk do të ndryshojnë shijen.
2.    Vetëm gjysma e avokados përmban 150 deri 200 kalori. Nëse shtoni arra, fara, qumësht, gojëmjalta juaj do të përmbajë 700 deri në 800 kalori - sikur të ishte një vakt. Mos i kombinoni së bashku!

Pije sipas dëshirës
Gojëmjaltë pas stërvitjes - banane e ngrirë, gjalpë natyral kikiriku, ujë kokosi dhe akull. 
Rostiçeri gjatë një sulmi për ëmbëlsirë- banane e ngrirë, avokado, fara çia dhe ujë kokosi. 
Lëng hidratimi - kastravec, selino, spinaq, lakër jeshile, mollë jeshile dhe xhenxhefil. 
Të gjithë dëshirojnë të kenë shtëpi të pastra, por disa duan t'i kenë krejtësisht të pastra. Këta të fundit janë të tmerruar nga njolla më e vogël në shtëpi ose veshje. Për ta, ne veçuam truket më pak të njohura. 
 
Tavolina pa gjurmë kafeje
A keni vijë unazore të errët në tryezë,  aty ku qëndronte filxhani i kafesë? Ngjyrosja është për shkak të lagështisë që ndodh kur derdhet filxhani i nxehtë dhe bie në kontakt me sipërfaqen e ftohtë prej druri. Bëni një përzierje 50/50 sodë buke dhe kripë - hidhni përzierjen mbi vijën unazore dhe shtrydhni pak lëng limoni sipër. Fërkojeni direkt me gjysmën e limonit derisa njolla të zhduket. 
 
Gjurmët e makiazhit në rroba
Në njollë, vendosni një detergjent të lëngshëm ose pastrues të posaçëm të njollave, pastaj zhyteni në ujin më të nxehtë që materiali mund të përballojë (tregohet në etiketë). Në këtë mënyrë do të jeni në gjendje të tretni dyllin dhe vajin që përmbahen në buzëkuq ose pluhur.
 
Njollë me verë të kuqe
Mbuloni njollën me kripë për të thithur verën që nuk është kredhur në material. Prisni 10 min. kështu shkundeni. Vendoseni copën e rrobës në ujë të ftohtë dhe fërkojeni butësisht njollën.
 
Antiperspirant i ngurtësuar
Antiperspirantët thjeshtë çimentojnë materialin nën sqetulla, kështu që spërkatni me uthull të bardhë, lëreni të veprojë për 30 minuta. Më pas kridhni njollën në ujë të nxehtë (aq sa mund të rezistojë materiali) duke përdorur një detergjent me fuqi zbardhuese.
 
Shportë mbeturinash kundërmuese
Vendosni 1 lugë sodë buke në kovën e mbeturinave dhe hidhni disa pika detergjent për larjen e enëve. Së pari, fërkoni përbërësit me një furçë, pastaj vazhdoni të fërkoni me gjysmë limoni ose portokalli. 
 
Gypa të bllokuara
Hidhni gjysmë filxhani sodë buke në tub ose lavaman, pastaj gjysmë filxhani kripë dhe në fund gjysmë filxhani uthull. Lërini përbërësit të veprojnë për 15 deri në 20 minuta, pastaj lini ujin e nxehtë të rrjedhë për rreth 1 minutë. dhe 1 min. ujë të ftohtë. 
 
Mikrovalë me erë të çuditshme
Në një kavanoz qelqi (i cili mban 4 gota ujë) vendosni 1 gotë ujë, një fetë limoni dhe disa gjethe mente. Ndizni mikrovalën në temperaturë të lartë derisa uji të vlojë për rreth 2 deri në 3 minuta. Lëreni ujin të qëndrojë me derën e mbyllur për të paktën 15 minuta. Hapeni, pastaj pastrojeni.  

Veprat e mira i ngrohin shpirtrat - si të atyre që bëjnë mirë, ashtu edhe të atyre që i gëzojnë këto të mira - por për të parët ka edhe përfitime shëndetësore.
A vëreni pak më shumë humanizëm në ajër? Mirësia duket se jeton momentin e saj. A po flasim këtu për një reagim pas koronës apo ndonjë mekanizëm natyror të ekuilibrimit mes të mirës dhe të keqes? Nuk ka rëndësi! Por, para se të suleni duke e hedhur poshtë tezën sepse akoma s'keni ndjerë asnjë dobi, mbani në mendje sa vijon: Është e pamundur të kontrollosh botën, madje as edhe mjedisin tënd, por edhe mënyrën sesi i kontrollon veprimet e tua. Prandaj, bëj mirë dhe do t'ju kthehet me të mirë. Plus, ndarja e dashurisë do t'ju sjellë një sërë përfitimesh shëndetësore. 
 
ZEMËR MË TË SHËNDOSHË
Shpenzimi i parave për të tjerët përmirëson funksionin kardiovaskular, ka zbuluar një studim në Health Psychology. Pjesëmarrësit e studimit morën 35 euro në javë për një periudhë prej 3 javësh, dhe paratë mund të shpenzoheshin për veten ose të tjerët. Njerëzit që shpenzuan paratë për të tjerët kishin një rënie të presionit të gjakut. Autorët e studimit supozuan se ndryshimi ishte për shkak të një ndjenje të fortë të lidhjes shoqërore dhe zvogëlimit të niveleve të stresit (ndjenjat që sigurojnë një zemër të shëndetshme), të cilat u shprehën përmes veprimeve bujare.
Lëvizja juajNuk ka nevojë të shpenzoni shuma të mëdha, dhe pak paratë e harxhuara si 50 denarë për 100 g kafe, do ta kryejnë punë - pohon autori i studimit Dr. Ashley Whillans, nga Shkolla e Biznesit në Harvard (Harvard Business School). Për asnjë arsye, blini një tigan për veten dhe kolegun tuaj.
 
JU MË TË LUMTUR
Veprat e mira rrisin nivelin e oksitocinës (një hormon përgjegjës për lumturinë njerëzore), i cili do të përmirësojë gjendjen shpirtërore dhe do të zvogëlojë ankthin. Çuditërisht, e njëjta gjë ndodh kur dëshmon zemërgjerësinë e dikujt.
Lëvizja juajDiçka që sigurisht mund të shkaktojë ankthin e lartpërmendur? Kur një shpirt i frustruar ju sulmon si një rrufe nga qielli. Mundohuni t'i rezistoni nevojës për t'u hakmarrë me shigjeta të ngjashme me helm dhe të heshtni! Kujtojini vetes se kjo ndoshta nuk është diçka kundër jush personalisht. Shpesh harrojmë se njerëzit e tjerë janë thjesht njerëz që përpiqen të kalojnë ditën në mënyrën më të mirë të mundshme. Prandaj, ndaloni ciklin e përhapjes së energjisë negative dhe rrethohuni me njerëz të mirë sa më shpesh që të mundeni - studimet thonë se mirësjellja dhe mirësia janë ngjitëse.
 
JETË MË TË GJATË
Kur njerëzit, pavarësisht se përballen me një ngjarje stresuese (humbja e një të afërmi ose një krizë financiare) vazhdojnë të bëjnë vepra të mira në të njëjtin vit, ka më shumë të ngjarë të zgjasin jetëgjatësinë e tyre, sipas një studimi të botuar në Revistën Amerikane të Shëndetit Publik (American Journal of Public Health). Autorët e studimit besojnë se mirësia zbeh stresin dhe inkurajon qëndresën e një personi që përballet me vështirësi.
Lëvizja juaj Bëni zakon të ndihmoni të tjerët. Ofroni transport miqve që kanë mbetur pa makinë ose bëni pazar në emër të fqinjëve. Ndani kohën dhe energjinë tuaj rregullisht për të ndihmuar njerëzit dhe kafshët - mos harroni, gjithçka numrohet!
 
IMUNITET MË TË FORTË
Duke e ekspozuar veten vazhdimisht ndaj emocioneve pozitive si dhembshuria, ndjeshmëria, mirënjohja pa dyshim që sistemi juaj i mbrojtjes do të bëhet më i fortë se çeliku. Njerëzit që morën pjesë në një praktikë pesë-minutëshe për të shprehur emocione të tilla u tregua se kishin një rritje të imunoglobulinës A - një antitrup që lufton viruset, sipas hulumtimit të botuar në Revista e Avancimeve në Mjekësi. 
Lëvizja juajNdani 5 minuta për të menduar për njerëzit që ju interesojnë, filloni me një. Po, është kaq e lehtë! Për një efekt më të fortë, shkruani një letër në të cilën do të përshkruani në detaje pse e respektoni personin. Ju as nuk keni pse ta dërgoni letrën, këshillon Sonja Liubomirski, një profesoreshë e psikologjisë në Universitetin e Kalifornisë, Riverside. Studimet tregojnë se thjesht duke artikuluar mendime, ju do të ndiheni më të lidhur me personin, por gjithashtu do të bëheni më të prirur të veproni bazuar mbi ato ndjenja fisnike. 
Ky është një mësim për çdo prind dhe çdo të ri të bllokuar para një ekrani blu. Dokumentari përqendrohet në aspektet e këqija të përdorimit të platformave sociale. Vetë krijuesit flasin për rreziqet e produktit të tyre, duke zbuluar sekretin e madh pas ekranit. 
Rolet kryesore i interpretojnë Nikol Kidman dhe Hju Grant, kjo padyshim që e bën tërheqëse këtë mini-serial me 6 episodë. Nikol Kidman interpreton Grace, një terapiste e pasur në Nju Jork, jeta e së cilës kthehet përmbys pasi ajo dhe familja e saj janë përfshirë në një rast fatal. Në thelb, seriali është një version i shkëlqyer modern i një historie klasike detektive që nuk lë askënd indiferent.  
 
Proteina nuk është vetëm lëndë djegëse për muskujt, por është gjithashtu e nevojshme për gjëndrat. Për efekt maksimal, përfshini ato në dietën tuaj dhe kujdesin për flokët. 
 
Pse proteina është e nevojshme
 
... në ushqimin tuaj
Aminoacidet - njësitë funksionale të këtyre makroelementeve - janë thelbësore për formimin dhe rritjen e keratinës ose përbërësit kryesor strukturor të fibrave. Konsumi i proteinave me prejardhje shtazore është mënyra më e mirë për të marrë një dozë ditore të aminoacideve, por nëse jeni vegan ose vegjetarian, sigurohuni që t’i merrni përmes ushqimeve të renditura më poshtë. Sa i përket sasisë, synoni për 30 g proteina tri herë në ditë për të bërë një ndryshim në pamjen e flokëve tuaj. Shenjat që nuk po merrni dozën e rekomanduar? Flokë pa shkëlqim dhe rënie të flokëve. 
... në kujdesin e flokëve
Ngjyrosja, modelimi me tharëse flokësh dhe agresorë të jashtëm (rrezet UV, era, ajri i thatë) heq lagështinë nga flokët dhe gërryen zinxhirët e aminoacideve që nga ana tjetër krijojnë keratinën në secilën qime. Sapo ato zinxhirë të dëmtohen, do të vini re se flokët bëhen të brishtë, skajet ndahen dhe flokët përgjithësisht janë të ashpra. Produktet për kujdesin e flokëve me bazë proteinike kanë fuqinë për të rikrijuar zinxhirët e aminoacideve dhe bllokojnë lagështinë në flokë. E kundërta e asaj që dikur besohej nga populli, përdorimi i rregullt i formulave të tilla nuk do të dobësojë flokët; proteinat që fibrat nuk do të thithin do të lahen nga uji. Por trajtimet intensive me proteina mund t’i bëjnë flokët më të rënda, prandaj përdorni ato një ose dy herë në javë. 

E detyrueshme në meny
Këto ushqime janë të pasura me proteina që kanë fuqinë të transformojnë plotësisht flokët.
 
Sojë 
Farat e sojës janë një meze e lehtë e shkëlqyeshme para TV dhe vetëm gjysma e filxhanit do t’ju sigurojë 9 gram proteina.
Bajame
Ato janë të shijshme edhe kur nuk janë të kripura, dhe një e katërta e filxhanit do t'ju furnizojë me 7 gram proteina që flokët tuaj do t'i përdorin me kënaqësi.
Kos grek
Kjo rostiçeri (tashmë e disponueshme në tregjet kryesore), kombinohet me fruta dhe perime. Një filxhan do t'ju furnizojë me 15 gram proteina.
Vezët
Kurdoherë që jeni të uritur dhe nuk keni kohë për të gatuar, mos harroni se mund të zieni një vezë. Vetëm një dhe ju keni siguruar 6 gram proteina. 
Para se të ankoheni që kremi i shtrenjtë i fytyrës që keni blerë nuk vlen asnjë qindarkë, pyesni veten nëse mund t’i keni sabotuar vetë rezultatet? Mos harroni, durimi është një faktor kryesor, por e gjithë stili i jetës luan një rol të madh në atë se sa mirë japin produktet.
Ju nuk bëni gjumë të mjaftueshëm
Mungesa e gjumit shkakton kaos në të gjithë trupin, por duket se efektet anësore negative janë më të dukshme në lëkurë. Për shkak se lëkura rigjenerohet ndërsa flemë, më pak orë do të thotë një riparim më i shkurtër, i cili rezulton në një pamje të lodhur dhe të vjetër. Të flesh më pak se tetë orë rresht pa dyshim që do të çojë në pika të zeza, tharje dhe inflamacion. 

Aplikoni shumë produkte në fytyrë
Ekspozimi i tepërt ndaj substancave të ndryshme agresive shpesh rezulton në acarim dhe skuqje. Nëse keni nevojë për të trajtuar disa probleme të lëkurës në të njëjtën kohë, dhe atëherë është e pashmangshme të aplikoni më shumë produkte, sigurohuni që të paktën disa prej tyre të jenë me origjinë organike.

E kapërceni rajonin rreth syve
Udhëzimet për përdorim në pothuajse të gjitha produktet lexojnë: shmangni zonën delikate dhe të butë rreth syve. Por është gjithashtu e nevojshme të merrni një krem të lehtë hidratues për sytë, sepse ata janë të parët që i tregojnë vitet.

Ju shkoni në shtrat me makiazh
Të gjithë kemi qenë në shtrat pa larguar grimin, por është e rëndësishme të mos e bëjmë zakon. Grimi thjesht bllokon procesin e rigjenerimit që ndodh brenda natës. Rezultati? Poret e bllokuara dhe plakja e shpejtë.

Nuk i kushtoni vëmendje dietës suaj
Ushqimet e përpunuara të ngarkuara me yndyrëra të ngopura, sheqerna të rafinuar, aromë artificiale dhe kripë janë një shkak i drejtpërdrejtë i pikave të zeza dhe puçrrave. Ndonjëherë, kënaquni me ndonjë mëkat të shijshëm, por për një lëkurë të shëndetshme forconi vitaminat, mineralet dhe yndyrat e shëndetshme. 
Seriali përbëhet nga 7 episode emocionuese që do t’i shikoni për një kohë shumë të shkurtër. Drama zhvillohet në Shtetet e Bashkuara në vitet '60 dhe ndjek jetën e Beth Harmon - në moshën 9 vjeçare ajo mbetet jetime dhe gjen ngushëllim duke luajtur shah në jetimore. Për një kohë të shkurtër ajo bëhet e varur nga loja, bëhet një lojtare e përkushtuar në mënyrë që të bëhet më e mira në botë. Por në arritjen e qëllimit të saj e pengonin problemet e saj emocionale dhe një sërë varësish të tjera të tilla si droga dhe alkooli. A do të arrijë heroina introverte dhe pak e çuditshme të mundë veten dhe rivalin e saj? 

rreth nesh

Shëndeti nuk është vetëm mungesë e sëmundjes, shëndeti është mirëqenie e plotë psiqike, fizike dhe emcionale. Misioni ynë do të jet i tillë. Me anë të këshillave të thjeshta dhe të shkurta dhe me përmbatje të cilat me shumë kujdes janë zgjedhur, ne ju ofrojmë të dhëna praktike të zbatueshme për përmirësimin e cilësisë së jetës në përgjithësi.

Ndiqni ne në Facebook

Newsletter

Shkruani e-mailin