Cili kryeson listën ushqyese? 


MISHI I PULËS Vezët
35.9 kg mish pule dhe 14.3 kg biftek pule është sasia mesatare vjetore e konsumit të një familje maqedonase.  
përb.
724 vezë është konsumi mesatar vjetor i vezëve në një familje maqedonase.
 
Mishi i pulës është i pasur me acide yndyrore omega-3 që përmirësojnë kapacitetin optimal të zemrës, mushkërive dhe muskujve për të përdorur oksigjenin në mënyrë efektive gjatë ushtrimeve. 
 
 
 
 
Çfarë thotë shkenca?
 
Një studim nga Universiteti Illinois zbuloi se nivelet e larta të luteinës në verdhëzën e vezës veprojnë në mënyrë mbrojtëse gjatë periudhave të para të demencës. Studimi i Harvardit lidhi të njëjtin përbërës me një rrezik të zvogëluar të dëmtimit të shikimit në moshën e pjekur. 
 
Mishi i pulës është një burim i njohur i proteinave që është thelbësore për rritjen e muskujve - 100 g mish pule përmban 31 g proteina dhe vetëm 3.6 g yndyrë (vetëm nëse shmangni ngrënien e lëkurës), dhe gjithashtu përmban shumë selen - një mineral i cili lidhet me humbjen e dhjamit. 
 
 
 
 
Të mirat në ato
 
Dy vezë të mëdha do t'ju ofrojnë 12 gram proteina, gjë që i bën ata një vakt të shkëlqyeshëm pas stërvitjes, por vezët gjithashtu përmbajnë pothuajse dy herë më shumë riboflavinë - ka efekte anti-kancer - dhe vitamina B12 - rrit funksionimin e trurit - në krahasim me mishin . 
 
Kurdoherë që keni mundësi, blini mish pule nga fshati, sepse pulat që nuk rriten në fermë, por lëshohen lirshëm në oborr, janë më të pasura me vitaminë E dhe kanë 50% më pak yndyrë. 
 
 
 
E keqja në ato
 
Vezët përmbajnë pothuajse të njëjtën sasi yndyre si proteina dhe janë një burim i kolesterolit. Por nuk është e vërtetë që duhet të hani maksimumi 4 vezë në javë. Kolesteroli në ushqim ka shumë pak efekt në kolesterolin në gjak - yndyrnat e ngopura janë ato që duhet t’ju trembin, kështu që në vend të skuqur, hani vezë të ziera. 
 
"Mishi i errët i pulës është shumë më e pasur me lëndë ushqyese. Kofshët dhe krahët përmbajnë pak më shumë hekur dhe zink. Por hani mish të errët dhe më të bardhë për të marrë një përzierje ushqyese, ”këshillon Rick Miller, një dietolog klinik dhe sportiv. 
 
 
Mendimi i ekspertit
 
"Vezët janë një burim i pasur i kolinës - një lëndë ushqyese pak e njohur që është e mirë për shëndetin e trurit dhe sistemit nervor. "Për shkak se janë të pasura me vitamina B12 dhe B6, vezët ndihmojnë në çlirimin e energjisë nga ushqimi", tha Rhiannon Lambert, një nutricionist. 

Sidoqoftë, veza është e para!
Ata që nuk hanë mish do ta pëlqejnë këtë - vezët kanë një profil ushqyes shumë më të lartë, prandaj konsiderohen si multivitamina që stimulojnë trurin dhe muskujt në të njëjtën kohë. 

Thana

Thanat, ato të thatat, janë ideale për të parandaluar ftohjet dhe gripin, pasi ato janë në krye të listës me më shumë vitaminë C në përbërje. Ato rekomandohen veçanërisht për njerëzit që vuajnë nga anemia dhe diabeti. 

Fara e zezë

Fara e zezë meriton të jetë në listën e shtesave natyrore, sepse vetitë e saj të dobishme i kanë shërbyer njeriut që 2 mijë vjet më parë. Fillimisht, është përdorur për të trajtuar dhimbjen e kokës dhe një numër dhimbjesh të tjera, por me kalimin e kohës është përdorur edhe për të trajtuar shumë gjendje të aparatit tretës si fryrja e barkut, diarrea, kapsllëku, hemorroidet. Fara e zezë është gjithashtu efektive në trajtimin e gjendjes së frymëmarrjes të tilla si astma, alergjitë, kollitja, bronkiti, gripi. Nga pikëpamja ushqyese, ajo kryeson me acide yndyrore omega 6 dhe omega 3 në përbërje, kalcium, hekur, natrium, kalium dhe është i pasur me fibra dietike. Është një antioksidant i fuqishëm, që përmban acid askorbik, kuarcetetin dhe luteinë, i cili lufton radikalet e lira që mbrojnë trupin nga kanceri dhe goditja në tru. Është specifike për të që përmban argininë e cila është e rëndësishme si për gratë shtatzëna ashtu edhe për zhvillimin e foshnjës. Rekomandohet të konsumohet gjatë ushqyerjes me gji, veçanërisht nëse nëna ka mungesë qumështi. Më së shpeshti konsumohet në formë vaji.

BUNGURI

Jashtëzakonisht i pasur me fibra që përmirësojnë tretjen, si dhe proteina që mbajnë masën muskulore dhe kockat. Është i pasur me magnez, një mineral që zvogëlon lodhjen dhe mbron sistemin nervor. 
Ky frut interesant, me origjinë nga Afrika, kombinon disa aroma, si banane, kivi, pjepër, limon. Pas pamjes së saj me gjemba fshihet një thesar i tërë vitaminash - C, A, B6 dhe minerale - magnez, hekur, zink, kalcium, kalium, fosfor. Përbërja e tij bazohet në ujë dhe shumë pak kalori, karbohidrate dhe yndyrna. Pothuajse 16% e kalorive vijnë nga proteinat (209 g kivi përmban 3.7 g proteina), e cila është relativisht e lartë në krahasim me frutat e tjera. Për shkak të pranisë së lartë të antioksidantëve, kastraveci i vendit është një aleat i shkëlqyeshëm në luftën kundër sëmundjeve kronike si diabeti, sëmundjet e zemrës dhe lloje të caktuara të kancerit. Farat e frutit, të cilat hahen, furnizojnë trupin me vitaminë E, e cila së bashku me vitaminat A, C dhe luteinën, e bëjnë kastravecin e vendit një bombë të shkëlqyeshme anti-inflamatore. Kastraveci i vendit plotëson rreth 13% të kërkesës ditore të hekurit që në kombinim me vitaminën C, nxisin prodhimin e duhur të hemoglobinës në qelizat e kuqe të gjakut dhe kështu sigurojnë transportin e oksigjenit midis qelizave.  
 

Çfarë të hani për të rivendosur ekuilibrin në trupin tuaj pas një përzierje të ëmbëlsirave, brioshëve, sallatës ruse, pijeve të gazuara dhe alkoolike?
 

KAFJALLI
Tërshëra ndihmon në neutralizimin e aciditetit të shkaktuar nga alkooli dhe larmia e ushqimeve. Bëni pure me tërshërë me banane për të kompensuar kaliumin e humbur; lëngje për të hidratuar trupin dhe çaj jeshil për të shtuar energji.

DREKA
Trupi ka nevojë për elektrolite për të kompensuar lëngjet e humbura, veçanërisht nëse e keni tepruar me alkool, kafe dhe diuretikë të tjerë. Supa (qoftë ajo me perime apo mish) do t'ju sigurojë natrium dhe do t'ju furnizojë me lëng të mjaftueshëm.

MESVAKTI
Vezë e zier - sepse përmban cisteinë, një acid që do të shpërbëjë sheqerin alkoolik dhe etanolin. Kombinojini ato me biskota të thatë, pasi karbohidratet e tyre do të sjellin nivelet e sheqerit në gjak në normale. 

 DARKA

 Yndyrat anti-inflamatore në salmon mund të ngadalësojnë prodhimin e prostaglandinës, një hormon që përkeqëson dhimbjen e kokës nga pirja dhe vështirësitë nga ushqimi i yndyrshëm.         Pini ujë me xhenxhefili nëse ndiheni të fryrë dhe  ju vjen neveri kur mendoni për ushqyerje. 

 
 
Kërpudha
Përmbajnë selen, një antioksidant i shkëlqyeshëm që mbron qelizat nga dëmtimi dhe kështu rrit imunitetin. 


Kosi
Do t'ju mbajë të ngopur për një kohë të gjatë, sepse është e pasur me proteina (20 g në 1 filxhan). Plus, do t'ju kthejë humorin në ditët e zymta të dimrit, pasi zvogëlon simptomat e depresionit. 

Fasulja e bardhë
Plotëson nevojat e proteinave ashtu si mishi - 1/2 filxhan përmban 9 g proteina dhe 7 g fibra. 

Rrepka
Është e pasur me vitaminë C dhe fibra dhe më pak se 20 kalori për 1/2 filxhan. Mbron zemrën dhe zvogëlon rrezikun nga kanceri falë sulforafanit, i cili i jep asaj një shije të hidhur.

Qepa
Një aleat i shkëlqyeshëm kundër baktereve dhe viruseve, në sajë të alicinit – i cili përmban komponentin aktiv të squfuri.

Kur godet uria

Zëvendësuesit modernë dhe të shëndetshëm për patatet e skuqura janë frutat e thata. Por sa e sigurt është kjo delikatesë e ëmbël?
 
Ashtu si fruti i freskët edhe ai i dehidratuar përmban vitamina që veprojnë si antioksidantë. Por për shkak të mungesës së ujit, përbërja është shumë më e përqendruar. Këtu nënkuptojmë fibrat bimore, të cilat, pa marrë parasysh sa të mira janë, mund të shkaktojë fryrje dhe ngërçe barku. Frutat e thata gjithashtu përmbajnë më shumë sheqer, që do të thotë më shumë kalori. Edhe frutat e thata jo të ëmbla përmbajnë sheqerëra që janë të vështirë për t’u përpunuar në sasira të mëdha. Sulfatet ( konservans i zakonshëm) mund të shkaktojnë dhimbje koke dhe diarre. Nëse i hani në mënyra të moderuar, frutat e thata sigurisht që do t'ju shkëpusin nga mezet më pak ushqyese. Për të mos e ngrënë tërë qesen, blini nga ato me djegës.  
 
Kafshata të matura...
... që frutat e thata të mos shqetësojnë stomakun

PINI UJË
Si katalizatorë për tretje, fibrat do t'ju çojnë në tualet për shumë shkurt kohë. Por nëse jeni të dehidratuar, ato do të thithin çdo lëng në trupin tuaj. Rezultati? Kapsllëk. 

DEFINONI RACIONET
Ndani frutat në kuti të ndryshme, me nga dy pjesë frutash të mëdha (kajsi, pjeshkë, mollë) dhe dy lugë supe me fruta të vegjël (mjedër, manaferra, qershigla). Qesen dërgojeni në kuzhinë.

KONSUMONI PROTEINA
Kur kombinoni mezen tuaj të preferuar me proteina ose ndonjë burim yndyre, si fruta me bërthamë ose kos grek, me siguri do të kënaqni shqisat, kështu që ka më pak të ngjarë ta teproni me opsionet e sheqerit.

rreth nesh

Shëndeti nuk është vetëm mungesë e sëmundjes, shëndeti është mirëqenie e plotë psiqike, fizike dhe emcionale. Misioni ynë do të jet i tillë. Me anë të këshillave të thjeshta dhe të shkurta dhe me përmbatje të cilat me shumë kujdes janë zgjedhur, ne ju ofrojmë të dhëna praktike të zbatueshme për përmirësimin e cilësisë së jetës në përgjithësi.

Ndiqni ne në Facebook

Newsletter

Shkruani e-mailin