Сподели со пријателите

Dimër i bardhë, ushqimi i bardhë

Kërpudha
Përmbajnë selen, një antioksidant i shkëlqyeshëm që mbron qelizat nga dëmtimi dhe kështu rrit imunitetin. 


Kosi
Do t'ju mbajë të ngopur për një kohë të gjatë, sepse është e pasur me proteina (20 g në 1 filxhan). Plus, do t'ju kthejë humorin në ditët e zymta të dimrit, pasi zvogëlon simptomat e depresionit. 

Fasulja e bardhë
Plotëson nevojat e proteinave ashtu si mishi - 1/2 filxhan përmban 9 g proteina dhe 7 g fibra. 

Rrepka
Është e pasur me vitaminë C dhe fibra dhe më pak se 20 kalori për 1/2 filxhan. Mbron zemrën dhe zvogëlon rrezikun nga kanceri falë sulforafanit, i cili i jep asaj një shije të hidhur.

Qepa
Një aleat i shkëlqyeshëm kundër baktereve dhe viruseve, në sajë të alicinit – i cili përmban komponentin aktiv të squfuri.

rreth nesh

Shëndeti nuk është vetëm mungesë e sëmundjes, shëndeti është mirëqenie e plotë psiqike, fizike dhe emcionale. Misioni ynë do të jet i tillë. Me anë të këshillave të thjeshta dhe të shkurta dhe me përmbatje të cilat me shumë kujdes janë zgjedhur, ne ju ofrojmë të dhëna praktike të zbatueshme për përmirësimin e cilësisë së jetës në përgjithësi.

Ndiqni ne në Facebook

Newsletter

Shkruani e-mailin